Otis is een dynamische onderneming, met een resultaatgerichte bedrijfscultuur. Elke 3 dagen maken 8 miljard mensen wereldwijd gebruik van onze diensten. Hiermee zijn we wereldwijd marktleider.
Wij produceren, installeren, moderniseren en onderhouden liften, roltrappen en rolpaden, in meer dan 200 landen en met ruim 69.000 collega’s, waarvan zo’n 250 in België. Otis heeft vestigingen in Oostkamp, Herentals en Brussel. Je vindt o.a. Otis liften in de Eiffeltoren en de Burj Khalifa.
Als Service Sales Engineer zet je jouw commerciële expertise in door klantenrelaties te onderhouden en ben je verantwoordelijk voor je eigen werkgebied.
Je belangrijkste taken (na een trainingsperiode):
Otis is een internationale onderneming met een authentieke familiaire sfeer. Interne doorgroeimogelijkheden zijn bij ons de standaard en geen uitzondering (je voorgangers zijn verder gegroeid binnen Otis).
Dit bieden we jou:
Wanneer je bij Otis komt werken, word je onderdeel van een innovatief wereldmarktleider met een veerkrachtig bedrijfsmodel. Je maakt deel uit van een diverse, vertrouwde en zorgzame gemeenschap waar jouw bijdragen, de vaardigheden en capaciteiten die je opdoet door samen te werken met de besten en slimsten, ons verbonden en toonaangevend houden.
We bieden kansen, training en middelen, waaronder ons programma voor de universiteit van Otis dat leiderschap en capaciteiten op het gebied van verkoop, veld, engineering en grote projecten bouwt. Ons programma voor personeelsonderzoek is een opmerkelijk punt van trots, waarmee Otis de collega's sponsort om diploma's of certificeringsprogramma's na te streven.
We zijn er trots op een divers, wereldwijd team te zijn met een bewezen ervaring op het gebied van innovatie die de basis blijft vormen van een snel evoluerend, hoogwaardig bedrijf.
Spreekt deze functie je aan? Wacht dan niet langer en solliciteer via de knop "Ik ben geïnteresseerd"!
Mocht je nog vragen hebben dan kan je contact opnemen met Ellen Hendricks (Talent Acquisition) via +31 (0)6 – 46701168
Vandaag de dag richten we ons meer dan ooit op mensen. Als wereldwijd bedrijf met menselijke aandrijving stellen we mensen – passagiers, klanten en collega's – centraal in alles wat we doen. We laten ons leiden door onze waarden die we onze drie absolute waarden noemen – prioriteit geven aan veiligheid, ethiek en kwaliteit bij alles wat we doen.
Word lid van het Otis-team en help ons #Buildwhatsnext!
Otis hecht veel waarde aan diversiteit en inclusie.